OT: Dotaz na uživatele Firefoxu

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Pondělí Červen 8 18:26:36 CEST 2009

> Tak jsem se podivat na HTTP hlavicky na www.root.cz a nasel tam toto:
>
> Expires: Thu, 19 Nov 1981 08:52:00 GMT
> Cache-Control: no-store, no-cache, must-revalidate, post-check=0, pre-check=0
> Pragma: no-cache
>
> Tedy je to jasne, vsemi moznymi zpusoby vyjadreno, ze stranka se pokazde musi nacist znovu.
> (Coz i chapu, proste autori webu chteji, aby ctenar mel vzdy nejcerstvejsi verzi).
>
> P.T.

Zdravím,
  ano, asi jsme se dobrali příčiny rozdílu. Ale to nic nemění na věci, že
v konqueroru to funguje. Je vidět, že stránka se znovu načítá (to znamená, že
jej nikdo nemůže nařknout z nedodržování standardu), ale poté se objeví na
místě, kde jsem stál před odskokem. Chápu, že teoreticky díky znovunačtení už
tam přesně toto místo nemusí existovat; stačilo by mi však to "ošidit"
jednoduchým algoritmem - zapamatovat si percentuelně pozici na stránce a po
znovunačtení se na ni vrátit. Pokud tam už bude něco jiného, tak se holt
zobrazí něco jiného, ale ve většině případů to zafunguje :-). A řekl bych,
že konq to taky tak dělá. FF tedy bohužel asi ne...

  S pozdravem Pavel Troller