OT: Dotaz na uživatele Firefoxu

Petr Tomasek tomasek@etf.cuni.cz
Pondělí Červen 8 17:23:03 CEST 2009

On Mon, Jun 08, 2009 at 05:12:35PM +0200, Pavel Troller wrote:
> Zdravím,
>   vskutku, ověřeno, idnes.cz vrací na místo, kde jsem byl. Škoda, že zrovna
> tam moc nechodím. Zkuste naopak Vy třeba root.cz. Tam mi to zaBoha nejde,
> stále se mi při návratu kreslí stránka od začátku. Opravdu zajímavé!
>   S pozdravem Pavel Troller

Rozdil je v tom, zda-li se stranka znovu nacita, nebo ne.
Pokud se znovu nacita, pak neni mozne (obecne) zajistit, aby
prohlizec skocil na stejne misto (protoze takove misto tam byt uz
nemuzi).

Moji teorii je, ze MSIE neni tak pedantsky v dodrzovani
HTTP hlavicek, ktere prave diriguji to, kdy se ma stranka
znovu nacist ze serveru a kdy cachovat v prohlizeci...

P.T.

Jabber: butrus@jabbim.cz
SIP: butrus@ekiga.net