OT: "Cartridge alignment" u inkoustovek HP ?

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Pátek Červen 5 18:47:11 CEST 2009

Puvodni zprava ze dne 5.6.2009 od Pavel Troller:

> Zajímalo by mne, jak to ta tiskárna dělá. Jde o to, že pozoruji-li
> zepředu vozík s kazetami, vidím, ze vždy něco vytiskne, pak se na
> něm rozsvítí velmi hezky svítící modrá LED, vozík si chvíli jezdí
> nebo i stojí, LED pak zhasne, zase se něco vytiskne a takto postupně
> pokreslí papír.

Toto automaticke zarovnani uz HP pouziva snad 10 let, ja ho mel uz na
staricke HP DeskJet 930Cxi.

> Ta LED mne tam udivuje. To je tam skutečně nějaký snímací prvek
> (CCD), který kontroluje, jak to bylo vytištěno a podle toho se
> kalibrují kazety ?

Ano, je tam opticky snimac, neco jako v opticke mysi. On si kontroluje
posun carek a podle toho se kalibruje.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem