OT: "Cartridge alignment" u inkoustovek HP ?

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Pátek Červen 5 17:28:00 CEST 2009

Zdravím,
  právě jsem nainstaloval novou sadu inkoustů do OfficeJeta a opět žasnu nad
procedurou "nastavení kazet". Zajímalo by mne, jak to ta tiskárna dělá. Jde o
to, že pozoruji-li zepředu vozík s kazetami, vidím, ze vždy něco vytiskne, pak
se na něm rozsvítí velmi hezky svítící modrá LED, vozík si chvíli jezdí nebo
i stojí, LED pak zhasne, zase se něco vytiskne a takto postupně pokreslí papír.
  Ta LED mne tam udivuje. To je tam skutečně nějaký snímací prvek (CCD), který
kontroluje, jak to bylo vytištěno a podle toho se kalibrují kazety ? Takže
vlastně tam je nějaký foťák či dokonce kamera ? Nebo je ta LED jen pro
indikaci ? To se mi nezdá. Za normálního tisku samozřejmě nikdy nesvítí.
  S pozdravem Pavel Troller