LED televize

Robert Baranka baro@atlas.sk
Úterý Červenec 21 21:40:49 CEST 2009

----- Original Message -----
From: "Jiri Foldyna" <jiri.f@avizo.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, July 21, 2009 8:09 PM
Subject: RE: LED televize

... Nebo si snad myslíte, že že 50V je horší napětí, než 200V ? (:-D)

JF

-----

ano myslim si to, a ak sa ich chytis vlhkou rukou, budes si mysliet to
iste...

ad 50/100Hz CRT
na uhloprieckach >70cm je blikanie v jasnych scenach pri 50Hz viac ako
viditelne
predpokladam, ze nik z pritomnych nepouzival na CRT monitore 60Hz :-)

ad 200Hz LCD
bol sa niekto z Vas kritikov pozriet na rozdiel (nemusi to byt LED
podsvietenie)?
tiez som bol prekvapeny a neslo len o led samsungy
ten obraz bol naozaj subjektivne lepsi, a klasiky boli kusy za viac ako
1000?, ktore by mohli mat slusne vybavene creva

ad sracky
plne suhlasim, len som si myslel, ze riesime technicku a nie obsahovu
stranku LCD
s vyslovene zlym fotakom dobru fotku nepravite, ani technicky a zial ani
obsahovo
a keby tocili Kida mobilom 320x240 a 16 snimkov za sekundu, pravdepodobne by
ste o nom ani nevedeli

robo