LED televize

Jiri Foldyna jiri.f@avizo.cz
Úterý Červenec 21 22:44:08 CEST 2009

> ... Nebo si snad myslíte, že že 50V je horší napětí, než 200V ? (:-D)
>
> JF
>
> -----
>
> ano myslim si to, a ak sa ich chytis vlhkou rukou, budes si
> mysliet to
> iste...

Asi obráceně, že :-)

Takze 50 V je _NĚKDY_ lepších a _JINDY_ může být horších, není-liž pravda...
Jinak řečeno, sebeobjektivnější měřicí metoda je bezcenná, pokud současně
nedefinujete kritéria.

> ad 50/100Hz CRT
> na uhloprieckach >70cm je blikanie v jasnych scenach pri 50Hz
> viac ako
> viditelne
> predpokladam, ze nik z pritomnych nepouzival na CRT monitore 60Hz :-)

Děláte si legraci ? A jaké snímkové frekvence si myslíte, že se používaly
dříve ? Neprokládáných 60 Hz bylo luxusem, který přišel až s EGA a VGA
kartami :-D

> ad 200Hz LCD
> bol sa niekto z Vas kritikov pozriet na rozdiel (nemusi to byt LED
> podsvietenie)?
> tiez som bol prekvapeny a neslo len o led samsungy
> ten obraz bol naozaj subjektivne lepsi, a klasiky boli kusy
> za viac ako
> 1000?, ktore by mohli mat slusne vybavene creva

Nevím, na TV se téměř nedívám, jen na DVD a to raději používám projektor.
Takže pro mně _subjektivně_ je přínos LCD 200Hz technologie nulový :-) Tím
samozřejmě netvrdím, že někdo jiný neobětuje dovolenou, jen aby si takový
přístroj mohl pořídit. Ale zdůvodňovat to objektivním měřením... Možná, aby
ukecal manželku :-)

> ad sracky
> plne suhlasim, len som si myslel, ze riesime technicku a nie obsahovu
> stranku LCD
> s vyslovene zlym fotakom dobru fotku nepravite, ani technicky
> a zial ani
> obsahovo
> a keby tocili Kida mobilom 320x240 a 16 snimkov za sekundu,
> pravdepodobne by
> ste o nom ani nevedeli

Ad fotografie - viděl jste někdy, co dokáže PAN fotograf s přístrojem velmi
podobným dírkové kameře ? Poučné.
Ad Kid - Zkuste si Kida stáhnout, zkonvertovat a porovnat. Byl jsem docela
překvapen.

Ale celkově si myslím, že zde došlo k nepochopení. Samozřejmě existují
(viditelné) rozdíly mezi běžným LCD TV a 200 Hz LCD TV, to nikdo nepopírá.
Avšak rozhodující je _subjektivní_ vnímání tohoto rozdílu, neboť se jedná o
spotřebitelskou záležitost. Jediné relevantní objektivní hodnocení je, kolik
to vydělá peněz :-)

JF