LED televize

Galloth lordgalloth@gmail.com
Úterý Červenec 21 20:09:37 CEST 2009

Ja si preci nic takoveho nemyslim, ani netvrdim, ze ten udaj musiume
brat za bernou minci. Jen tvrdim, ze kdyz srovnavat, tak rici co a
srovnavat to objektivni metodou, tedy merenim. A ne tim,. ze mi
prodavac nebo nekdo jiny rekne tohle je lepsi. Co se libi nekomu,
nemusi se libit nekomu jinemu, ale 4MPix jsou stale 4MPix. Stejne si
pak mohu srovnat vlastnosti objektivu, popripade cokoliv jineho.

Ohledne te dostatecnosti. Samozrejme mate pravdu, ale ona dostatecnost
je prave docela subjektivni hodnota. Pro mne je napriklad dostyatecna
hudba s mp3 prehravace a nejsem ani schopen poznat, kdy hraje mp3 a
kdy klasicke CD. Nekdo jiny to ale pozna a pro toho uz mp3 nemusi byt
dostatecne. A proto mam radeji objektivni mereni, nez stanovovani
nejake subjektivni dostatecnosti.

A samozrejme plati, ze pokud srovnavam, musim srovnavat tak aby to
melo smysl. Tedy srovnavat Mobil podle poctu MPix je nesmysl, pokud je
slabinou objektiv.

Honza