Re: Re: Barvy pro FFT

Vojtěch Bubník bubnikv@seznam.cz
Pondělí Červenec 13 15:39:46 CEST 2009

Ahoj Láďo.

Co to vlastně kutíš?

Já bych řekl, že barvičky jsou nejméně důležité. Důležitější je jaké rozlišení a jak rychle vodopád běží a jak je spektrogram dál upravován. Kouzla umí VE3NEA. Nějak šikovně umí volit dynamický rozsah pro každou frekvenci jinak. Já jsem se o to pokoušel, ale výsledek nic moc. Jeho time-frequency surface re-parameterization je zajímavé, ale podle mě to pro hledání slabých signálů až tak moc užitečné není.

http://www.dxatlas.com/Rocky/Advanced.asp

73, Vojta OK1IAK AB2ZA