Barvy pro FFT

Ladislav Vaiz spam@nagano.cz
Pondělí Červenec 13 08:15:47 CEST 2009

Ahoj, Vojto,
mezitím jsem mě výběr barev podle HSV v Gimpu a dospěl jsem k tomu
samému. Jen jsem některé části zhustil, aby byla změna barvy rychlejší.
Dostal jsem tak celkem 864 barev. Ještě uvažuju, že by poslední přechod
byl do bílé, ale to teď není důležité. Dynamiku jsem zvolil podle 16
bitového převodníku. S dalšími vychytávkami počkám, až jak se to osvědčí
v říjnovém UHF závodě.
73 Láďa, OK1ZIA