Re: Barvy pro FFT

Vojtěch Bubník bubnikv@seznam.cz
Pátek Červenec 10 16:09:58 CEST 2009

Můžete to vykrást ze spousty programů pro dekódování radioamatérských digitálních módů. Například fldigi či můj pocketdigi je šířen se zdrojovými texty.
Moje metoda byla spojitá duha od černé, modré, zelené, přez žlutou a končím červenou. Barvy jsou mapovány z logaritmu amplitudy. Je důležité správně nastavit dolní a horní hranici, teda hranici šumu a hranici maximální amplitudy. V mém programu mám hranici šumu nastavenou manuálně a maximální hlasitost průměrovanou IIR filtrem.
Vojta Bubník