Barvy pro FFT

Ladislav Vaiz spam@nagano.cz
Úterý Červenec 14 08:22:59 CEST 2009

Ahoj, Vojto,
je to další funkce to Tučňáka (http://tucnak.nagano.cz). Nosná myšlenka
je, zda bude stanice vidět dříve, než ji jsem schopen slyšet. Když budu
znát frekvenci (na mikrovlnách je nepřesnost frekvence klidně v řádu
kHz), tak ji doladím do filtru případně ještě oříznu DSP. V další fázi
možná nějaké filtrování, ale to se ještě uvidí.
Díky za odkaz, v problematice jsem teprve na začátku a každá informace
je dobrá.
Láďa