ebay II

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Sobota Leden 31 23:32:56 CET 2009

No to je právě to, některé věci se v anglickém a americkém ebay neobjeví, a
nejde to odtamtud ani zaplatit, takže moje první platba byla opravdu divokým
stylem, kdy jsem klikal skoro na všechno a zkoušel co to udělá. Ale jsem
domluven se svým známým, co tam má dílnu na veterány, že mi to doveze, takže
ta německá ebay má pro mě smysl.

Vychcanost to je, jemu se povedly vydražit jakési reprobedny, co se
prodávají za 1000 euro za jediné. A ten člověk mu je za to euro skutečně
prodal, ikdyž málem brečel, tak mu dal flašku slivovice, aby ho to tolik
nebolelo :) Neměl to tam za to euro dávat.

Komunikace v němčině mi nevadí, google to jakž-takž přeloží
http://translate.google.com/translate_t ale horší je, pokud prodávající
odmítá angličtině porozumnět.

Nejhorší ale je, když celá rodina objeví, co na ebay všecko je :O)

Ještěže mi to hlídá užitečný prográmek, asi tak 90% toho sice projede ikdyž
by neměl (přihodí pozdě nebo prodávající zakázal jiné země - přihazuje to
přes ebay.com - nastavení jiných IP v hosts nepomohlo), ale lepší než u toho
sedět. Kdyby jste měl někdo prográmek, co spolehlivě umí i ebay.de, tak
dejte prosím vědět.

Jinak kdybyste nemohli použít paypal a převod z účtu se zdá drahý, je možné
použít cenné psaní, vyjde to za 100 i s festovní obálkou.