ebay II

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Sobota Leden 31 22:35:04 CET 2009

No a co to dražit přes ebay.com nebo ebay.co.uk? Aukce z německýho eBay se
nezobrazují v mezinárodním eBay pouze pokud dražitel zasílá pouze do Německa
a tuším nepřeje si tu aukci zveřejnit. Navíc i když si tu aukci dáte
sledovat v německým eBay, bude pak vidět i v anglickým eBay a všechny
činnosti pak lze dělat v angličtině (jméno/heslo je průchozí ve všech eBay).
Abych pravdu řekl, docela mě zarazil přístup Němců. Zaslal jsem dotaz v
angličtině a oni odpoví v němčině. Stalo se to několikrát, fakt to
nechápu...

Jinak právo na zrušení příhozu má, ale myslím, že k tomu musí mít nějaký
důvod, jinak by snad mělo jít si stěžovat. Speciálně v tomto případě je to
jasná vychcanost, když mu nikdo nenabídl dostatek peněz, tak zrušil aukci...