ebay II

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Sobota Leden 31 21:59:13 CET 2009

Tak jak jsem se tuhle podivoval nad podivným chováním, kdy se mnou pár
vteřin před koncem vydražená věc ocitla několik hodin zpátky na seznamu k
dražení, tak prodávající může zrušit příhoz kupujícího a ten jej musí udělat
znova, pokud jej prodávající z dalšího přihazování nezablokoval. To zrušení
ale prý musí proběhnout ještě před koncem dražby, takže ano, nepřišel mi
potvrzující mail že jsem vyhrál, jen že jsem přihodil a pak něco o zrušení -
chodí mi to německy a tu prostě neumím, takže nevím úplně přesně co tam
bylo. Takže asi na tom seděl a když viděl, že draží gpsku jen za euro a půl,
tak to pro jistotu hned zrušil.