ebay II

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Sobota Leden 31 23:53:28 CET 2009

Co mám zkušenost, když jsem si dal nějakou "skrytou" věc z ebay.de do
sledování, tak se pak objevila i v ebay.co.uk, který používám normálně. Ale
tuším jsem pak nezkoušel u ničeho ani přihazovat.
Jinak do Německa je nejvýhodnější používat PayPay, platba stojí řádově
koruny a bude to tam rychleji než cenný psaní...