USB FlashDisk 16GB a velky soubor

Snail Instruments snail@snailinstruments.com
Středa Leden 28 12:40:23 CET 2009

>Dobrá, mám tedy na flešce 7GB soubor FILM.AVI rozdelený na 4 soubory, každý
>o délce < 2GB (napr. FILM.RAR, FILM.001, FILM.002 a FILM.003). Stojím s
>fleškou u DVD prehrávace. Co poradíte dál ?

Ale, vykaslou se na film a jdou radsi chytat ryby :-)

"... samozøejmì jeden prut jim nestaèí, tenhle je
od Steinenberga, nejlepší kousek; pán
pochopitelnì nebude chytat jen na jeden, každej
odborník jim doporuèí aspoò tøi pruty, takže to
máme ještì jednoho Steinenberga a k tomu si
vezmou tenhle speciální kousek, to je zakázková
výroba od Fish&Fish, ty si kupujou opravdoví
majstøi; chytaj' radìj natìžko nebo na tøpytku? -
no já vim, tím se teï nezatìžujou, to jak je
zrovna chuť, oder? - jednou zajdou na pstruhy,
jindy na rybník - to jim mùžu doporuèit: u
Zbraslavi je takovej fajnovej flíèek, sekèní šéf
Meinlig to tudle povídal, tam je krásnì, tam si
bájeènì odpoèinou; takže to máme kompletní sadu
na kapry, líny a karase, tohle náádrherný balení
- vidìj to provedení, to se hned pozná kvalita -
tøpytek, to maj' na štiky a candáty; a
S-A-M-O-Z-Ø-E-J-M-Ì mušky! Mušky, pane, to tu
máme tuhle jedineènou sadièku - ty se dìlaj až v
Orientì, ruèní práce, kvùli každý oškubají
jednoho páva, takový nekoupìj' ani ve Vídni. Ja!
natürlich stolièka, pøece nebudou sedìt na zemi -
ale - mezi náma - takhle k vodì asi nepùjdou, že
jo: voni šijou u Lipperta, nicht war - to by
znièili takový kvádro až by tahali toho
obrovskýho sumce - ale nebojej se, tady maj'
tenhle nepromokavý overal, vidìj tu módní fazónu,
to se pozná i u tý vody, ze voni nejsou žádnej
nýmand - a ten se jim nepromoèí ani kdyby za tím
sumcem skoèili až doprostøed rybníka - a vemou si
hnedka dva, co kdyby se pøece promoèil; na ja, na
ryby to se musí nemlich po ránu, vìdìj voni, jak
je krásnej východ slunce u vody - to jim až
závidim - ale jakýho maj' voni budíka - to aby
nezaspali, to by o to nejkrásnìjší pøišli, že jo
- tadydle máme unikátní kousek, ze Švicrlandu, to
je orloj, vašnosti, to si sem k nám podle nìho
chodí øídit hodinky i ratmajstr - že jsou tak
kulantní kunèaft, tak je jejich, a jsme plajte;
ale jak voni pojedou do tý Zbraslavi? koukám pøed
krámem stojí pragovka, to je jejich, nicht war,
na ja, fajnovej vùz; ale jestli jim mùžu
doporuèit, vono to nìjak rychle nejede - mám
recht, že jo - to by museli vstávat moc brzo a
prošvihli by ten kráásnej východ slunce na
Zbraslavi; ja jim udìlam košer cenu - máme na
skladì epesní sedánek: Mercedes, vašnosti,
Mercedes-Benz, s tím budou u vody natošup - a to
je jim tak elegantní automobil, s tim mùžou i v
nedìli do divadla a ještì se portýøi budou
pøedhánìt, aby jim ho mohli zaparkovat. A nemusej
se s nièím obtìžovat, vašnosti, vùz jim
pøistavíme až pøed barák a všechno ostatní jim
dovezeme ještì než dojdou domù - a zejtra už mùžou na ty ryby..."

J. Hanzal

Daląí informace o konferenci Hw-list