USB FlashDisk 16GB a velky soubor

Jiri Foldyna jiri.f@avizo.cz
Středa Leden 28 13:10:51 CET 2009

:-)

Ješte mi tam chybí ten konec, jak šéf prodavaci s vytreštenýma ocima ríká:
"A tohle všechno jste prodal chlápkovi, co si prišel koupit jen prut ?!?"
A prodavac na to:
"No to zrovna ne. On si neprišel koupit prut. On prišel manželce koupit
tampóny a tak jsem se ho zeptal, jestli si místo toho nechce zajít na
ryby..."

JF