RE: Fólie pro čelní panel

Cihak@dkv.lbc.cd.cz Cihak@dkv.lbc.cd.cz
Středa Leden 28 12:10:11 CET 2009

Ano máte naprostou pravdu. A má taky tři pro mě zásadní nevýhody:

1) Zkrz papír není vidět :-).
2) Papír je na rozdíl od fólie nasákavý.
3) Fólie na rozdíl od papíru drží jak čert. Papír jsem kolikrát po pár dnech viděl odpadnout nebo odlepovat. To se mi u fólie NIKDY nestalo.

Proto používám fólie.

	Martin.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Milan B.
Sent: Wednesday, January 28, 2009 11:53 AM
To: HW-news
Subject: Re: Fólie pro čelní panel

Tlac na papierovu samolepku ma niekolko vyhod:
- da sa na nu tlacit na akejkolvek tlaciarni
- nie je problem s krytim alebo prilnavostou farby/toneru
- daju sa pouzit tie najlacnejsie materialy bez obav z neuspechu
- daju sa robit pekne kombinacie - napr. ak chcem drobne farebne pismo
alebo tenke ciary: vytlacit farebny podklad na atramentovej tlaciarni a
prekryt to presnou tlacou na cb laserovej tlaciarni

Milan B.