Intel D201GLY2

Zdenek zdej@atlas.cz
Středa Leden 28 09:19:34 CET 2009

Netvrdim, ze to spatne detekoval system, ale diagnosticky program.
BIOS jsem prehral uz vcera a situace je stejna.

O reklamaci se tu taky psalo vcera. Po 30 sekundach testovani mi desku
vrati, ze je v poradku. Hodinu u toho nikdo sedet nebude.

Zdenek

PS: kondenzatory na desce jsem kontroloval, nafoukle jsem nenasel.