Re: Intel D201GLY2

frantisek koci kocifrantisek@seznam.cz
Středa Leden 28 08:49:26 CET 2009

Ještě se mi nestalo, že by systém špatně detekoval časování pamětí, pokud je chyba v paměti-tak žádné přenastavení časování nepomůže.
Může být chyba v BIOSU a jak někdo psal, je ke stažení nová verze-šel bych touto cestou. A ve win je to otázka 3xklik.
Já tuto desku provozuji přes rok a žádný problém.
Zkuste ji reklamovat. Půjčte si pamět-v dnešní době už to je skoro halířová položka.
S pozdravem F.K.

<Nastavil jsem v BIOSu 200 MHz, 3-3-3-9. Pro posleni polozku (12) tam
<nemam radek. Je mi trochu divne, ze CPU-Z to detekuje jako 4-3-3-4.

<Na stabilite se to neprojevilo = asi 2 restarty od vcerejska.

<Zdenek