Intel D201GLY2

DVD microchip@klikni.cz
Středa Leden 28 11:09:08 CET 2009

Obojí, jak časování, tak BIOS jsem doporučoval já, v příspěvku výše, kde
jsem uvedl všechny věci, co jsem zkoušel.

Abych pravdu řekl, deska už mě taky dost štve, včera po nahrání
novějšího BIOSu začala deska zase padat, samozřejmě došlo zase k
přepsání nastavených hodnot časování.

Z těchto konfigurací:
http://img149.imageshack.us/my.php?image=d201gly2qx9.jpg
musím mít tuhle:
http://img243.imageshack.us/my.php?image=d201jp6.jpg

Jinak deska padá docela často, ale i tak jednou za čas spadne. IMHO je
to něco s pamětí, stává se to nejvíce u spuštěného Firefoxu, pokud je na
stránce flash, je pád téměř jistý (před změnou časování). Po změně jsou
pády nepředvídatelné, na druhou stranu nejsou časté.

Testy paměti ani "burn-in" testy Sandry nespadly, prostě záhada.
Součástky na desce jsem kontroloval včera, žádné nafouklé kondenzátory
ani nic podobného jsem nenašel, jelikož ale deska padala od zakoupení,
není ani moc co řešit.

Tím horší je to, že jsem desku koupil ve firmě, se kterou již nechci mít
nic společného, takže asi zbývá jedině koupit tu novější s Atomem 330.

DVD