Kterou CPU platformu vybrat?

Milan milger@pobox.sk
Pondělí Leden 26 10:47:57 CET 2009

S tym kbit to je asi preklep, rozumiem kByt, 64 kByt je adresovaci rozsah
x51 pre XRAM ze?
A inak Keil som pouzival aj na x51, so strankovanim a s RTX/vlasnym/ a
usetrilo mi to hodne problemov. Ked to clovek zvladol, vobec sa dalej
nemusel starat v ktorej 64kB resp. 32kB stranke dany kod lezi.
Samozrejme ma to svoje obmedzenia a linearny adresny priestor velkosti GB je
aj u mna jeden z hlavnych dovodov preco som dnes na ARMoch. A zas pouzivam
Keil. Hlavny dovod nie je kompilator /pokial je kod menej efektivny, zvolim
vykonnejsi procesor/. Hlavny dovod preco Keil, je vyborne IDE a dobra
moznost ladenia......

Milan

----- Original Message -----
From: "Josef Stengl" <ok1ced@nagano.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, January 26, 2009 10:22 AM
Subject: Re: Kterou CPU platformu vybrat?

jeden z důvodů, proč přejít z 51 je lineární adresní prostor, okud
potřebujete více než 64 kbit paměti. Pracovně jsem strávil *týdny* práce
s tím jak dostat 380kbit binární soubor do 512kbit flashky, tak aby se
tam vešla. Docela bych při tom uživil matematika, protože počty co jsem
zvládal nevládal výpočetně počítač ani přez víkend a to co by spočítal
jsem zase nezvádal já.
Nakonec jsem vyázel nejaké nepotřebné kusy kódu a 346 kbit jsem už tam
dostal.
    Od té doby, když mi někdo řekne, že Keil je dobrý překladač, tak se
rozesměji, jinak bych musel vzteky řvát. Není až tak mizerný spíše
naprosto tupý a prost složitějších optimilizací.
ced