Kterou CPU platformu vybrat?

Josef Stengl ok1ced@nagano.cz
Pondělí Leden 26 10:22:43 CET 2009

jeden z důvodů, proč přejít z 51 je lineární adresní prostor, okud
potřebujete více než 64 kbit paměti. Pracovně jsem strávil *týdny* práce
s tím jak dostat 380kbit binární soubor do 512kbit flashky, tak aby se
tam vešla. Docela bych při tom uživil matematika, protože počty co jsem
zvládal nevládal výpočetně počítač ani přez víkend a to co by spočítal
jsem zase nezvádal já.
Nakonec jsem vyázel nejaké nepotřebné kusy kódu a 346 kbit jsem už tam
dostal.
    Od té doby, když mi někdo řekne, že Keil je dobrý překladač, tak se
rozesměji, jinak bych musel vzteky řvát. Není až tak mizerný spíše
naprosto tupý a prost složitějších optimilizací.
ced