Internet outuu

JD jirkonf@seznam.cz
Úterý Leden 20 00:39:35 CET 2009

Ja sem tak rad ze mam netbox :-)

http://www.netbox.cz/site/cz/internet-tarify.html

tarif za 565

http://rychlost.cz/rh/20090294269-1387568031.html

--- www.seznam.cz ping statistics ---
127 packets transmitted, 127 received, 0% packet loss, time 126137ms
rtt min/avg/max/mdev = 4.333/4.821/7.626/0.425 ms

- ping bezel behem toho testu na rychlost.cz
- mezi ISP a mnou je LINKSYS WTR54GL router
- pripojeni jede vzdy alespon rychlosti uvedenou v cenniku, casto rychleji,
rychlost neustale zvysuji...
- vnitrni okruh, ... :-)
- vypadky hlasene dopredu, pokud se nahodou vyskytne nehlaseny, je do max
15minut odstranen, prakticky sem za rok zaznamenal 1 asi na 5 minut
- verejna IP, neni pevna, nemeni se rekl bych vubec, nepouzivam ji, router umi
automaticky updatovat zaznam u free dnsky, pevna de tusim dokoupit (nehledal
sem, nepotrebuju)

JDrozd
---