Internet outuu

Navrh A P navrhpcb@centrum.cz
Úterý Leden 20 01:03:10 CET 2009

Ma to jen jednu nevyhodu. Pokryti uzemi CR asi 2% ? :-)) Jinak uz asi sama pozitiva (to kabelove pripojeni)..
To je skoro jako bych napsal, ze sedim v tele housu a mam 1000/1000 Mbit za 1000 Kc/mesic (realna cena narodni konektivity + 400W zdroje).

Vypadky? Na ADSL za 2008 pamatuji 2 vypadky cca 15-20 minut...

U jinych technologii to neslo co chvili, cim mensi ISP, tim horsi :-( Asi mi to vetsina lidi potvrdi :-))