Internet outuu

azehw azehw@volny.cz
Úterý Leden 20 00:21:02 CET 2009

Diky za vsechny reakce. U mne je rozhoduto, asi v 17 hodin jsem objednal
outuu za 500, linka podle nich tohle pripojeni dovoluje, i kdyz nepojede na
8M.  Podle vasich informaci tipuji do 3-4M. S pevnou dohromady, net
rychlejsi nez dnes a doufam ze i stabilnejsi + 300 minut plkani s tchyni,
navic to bude vyrazne levnejsi nez dnes. A zadna slozita instalace a tahani
kabelu od anteny a napajeni k ni. Proste sama pozitiva :))
AZE

----- Original Message -----
From: "Navrh A P" <navrhpcb@centrum.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, January 19, 2009 11:22 PM
Subject: Re: Internet outuu

Zalezi jak jsi daleko od ustredny, ja dosahl na 3,6 km 6Mbit profil a i pri
6db (malo) zcela stabilni, dulezity je na delsi/zarusene linky DOBRY modem.

A nyni je akce 8Mbit za 500 Kc vcetne pevne a 300 minut! Vyzkousel jsem mimo
GTS i volny, CRa, ale O2 je v soucasnosti nejlepsi ISP, porovnejte si treba
sanckce za vypovedi, to muze byt 20nasobne tvrdsi jinde jak u O2 :-(