Diplomovka na UREL VUT v Brne

Zdeněk lada zdenek023ster@gmail.com
Pondělí Leden 12 23:50:06 CET 2009

Balu, v tom případě to do zadání dopište, že to škola zaplatí není vůbec
samozřejmé.
Vaši iniciativu také chválím, akorát jsem chtěl ukázat, že téma možná není
pro studenty tak atraktivní jak se zdá profesionálům, pro které je VHDL
denní chleba. Konečně vypište více témat ať alespoň jedno dopadne.

Zdeněk