Diplomovka na UREL VUT v Brne

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Pondělí Leden 12 23:15:06 CET 2009

zaplati, to bola moja podmienka. Ak chce skola spolupracovat musi
zaplatit cestu studentovi sem, skola to odsuhlasila. Takze toto nie je
problem. Nejake prostriedky su k dizpozicii aj u nas, ale to som chcel
nechat v zalohe ako sekundarne zdroje.
Dakujem za ponuku studentov z fei. Ide o miesane aplikacie
analog/VF/programovatelna logika. Toto sa u nas spolu snad ani neuci. U
nich v Brne ano :-)
Som rad ze aspon niekto je rad za takuto iniciativu :-) Uz som si zacal
pripadat ako blbec...