Diplomovka na UREL VUT v Brne

Petr Tošovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Úterý Leden 13 00:06:45 CET 2009

Zadani je jak urcite vite soucasti diplomove prace a nelze do nej tedy
psat vse co bychom si prali. U nas funguje system predbeznych
konzultaci, kdy se studenti mohou prijit poptat, promluvit si o tom jak
to bude vypadat v realu. Bohuzel se nemuzu ubranit uz nekolik roku (i z
hlediska studenta, tak zadavajiciho), ze se vybira tema se kterym bude
nejmene starosti. Vyhody jako ze z prace lze neco vytezit nejsou
podstatne. Studenti obvykle nedokazi odhadnout svuj potencial, obvykle
se silne podcenuji a vzdavaji predcasne. Ted u me i jeden student
ukoncil bakalarku s tim ze na to nema. V zadnem pripade to nebyla
pravda. Bohuzel.

Tosa