Diplomovka na UREL VUT v Brne

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Pondělí Leden 12 21:16:15 CET 2009

vidis to samozrejme tvojim standardnym pohladom, takze neviem ci mam
vobec reagovat :-)
Svoj dvojtyzdnovy plat nikomu ponukat nebudem. Celu ulohu sme
nekoncipovali tak ze potrebujeme usetrit tak pracu urobi nejaky student
z vychodnej europy. Ver mi ze dohliadat na celu akciu znamena oveal viac
prace ako by som ten modul mal postavit ja sam. Myslim ze nie je tazke
pochopit ze chceme dat moznost niekomu pracovat na zaujimavom projekte v
zaujimavom prostredi.
Kompletne vyvojove prostredie ake pouzivame my maju aj na UREL v Brne.
Student bude mat k dispozicii kompletne vyvojove prostriedky. Prave
preto ta tyzdenna navsteva aby sme si uzrejmili co chceme robit, ako
chceme robit a co od toho ocakavame.
Ci je student dost dobry aby zvladol danu ulohu sa da zistit jednym
telefonatom. Nemusi byt najlepsi, velmi dobre moze byt aj "jeden
normalny clovek so svojimi slabymi strankami", musi mat ale predpoklady
na to aby zvladol vyriesit zadanu ulohu. To je myslim samozrejme.
Nemusis byt zase paranoidny ze chceme niekoho osklbat a zahodit :-)
Mame otvorene aj miesto pre diplomanta na plny uvazok, ten bude dostavat
zhruba polovicu mojho platu pocas celeho roka. To sedi s tymi dvoma
tyzdnami zo zaciatku :-) Bohuzial najst niekoho mladeho a sikovneho v
oblasti VF techniky co je ochotny sa ucit vela novych veci je coraz tazsie.
b.