[OT] Linux Fedora 10 + VGA Intel G45 GMA X4500HD

Petr Zapadlo zapik@email.cz
Pondělí Leden 12 19:43:37 CET 2009

On Monday 12 of January 2009 13:10:37 Petr Simek wrote:
> [...]

Rodina ESX -> 	---->		VI3

				------> ESXi
GSX----> Vmware server

Licence:

VMware server --- free
Vmware ESXi ----- free
VMware VI3 ----- placeny

rozdil mezi VI3 a ESXi neni zadny :-), ESXi minimalisticka verze
virtualizacniho sw a primarne je urcena na nahrati na USB flash, ktera se
zapichne do interniho portu USB na serveru (instalace ma 30MB)

Resp:
ESXi nema oficialne prikazovy linux radek
ESXi nepodporuje takovou mnozinu HW jako VI3, veskere ovladace HW jsou v tech
30MB, co tam neni, je nepodporovano, resp nemate temer zadnou sanci to tam
doplnit.
ESXi nepodporuje vyssi divci z virtualizace -> Vmotion, consolidated backup
atd.

Toz tak, doufam ze to pro prehled staci

--

Petr "Zapik" Zapadlo