OT: Jaky je rozdil v zarivkach oznacenych TL5 a TLD

RV vicek.radek@cpost.cz
Pondělí Leden 12 13:22:08 CET 2009

Zdravim,

po tom co mi ted naposledy skoro vyhorel (plamenem) original predradnik
v nejake bezne podlince (posledni ze 3ks - ty ostatni bez plamene) jsem
se rozhodl to snad nejak stabilne vyresit.

Rozhodl jsem se pro predradniky Philips treba zde:
http://www.svitidla-osvetleni-elektro.cz/hf-m-red-114-sh-tl-tl5-230-240v/cz/d-83459/

napajet by mel UV zarivky pro teraria zn. Narva LT 18W SPECIAL REPTILIGHT

Bohuzel web Philipsum jde tak strasne a zmatene, ze je absolutne nemozne
tam neco dohledat (prepinaji se mi jazyky, stranky se obcas nactou obcas
ne, vsechno strasne pomale).
Nemohu prijit na to jaky rozdil je mezi zarivkami oznacenymi TL5, TLD,
PLC, PLT a ja nevim co vsechno.

Mate me, ze jsou na to ruzne typy tech predradniku:
http://www.svitidla-osvetleni-elektro.cz/elektronicke-predradniky/cz/c-2580/

Nemate nekdo nejakej rozumnej odkaz? A pripadne zkusenosti s temi
vybranymi predradniky od philipsu?

--
Radek Vicek