Re: [OT] Linux Fedora 10 + VGA Intel G45 GMA X4500HD

Petr Simek psimek@jcu.cz
Pondělí Leden 12 13:10:37 CET 2009

On Mon, 12 Jan 2009, k.novo wrote:

> Kdyz je rec o virtualizaci serveru a VMware, nejak se v tech jejich
> produktech nevyznam, prozradite mi nekjdo jaky je rozdil mezi

> VMware Infrastructure 3
> VMware ESXi
> VMware Server
>
> ceny a licence necheme stranou, jde mi ciste o rozdil v produktu, co byste
> zvolili pro provoz nekolika Win Server 2008 a Linux Server na jednom 4
> jadrovem PC?

Mam pocit ze ESX je ted vlastne Infrastructure a rozdil proti serveru
je ten ze kdyz tech ESX mate vic (tvori tu infrastructure) tak muzete
virtualy migrovat bezvypadkove z jednoho na druhy, pripadne to spusti
ten virtual samo jinde kdyz jeden stroj chcipne. Chce to ale diskove
pole z ktereho ty virtualy jedou, aby se to dalo vyuzit. K tomu ESX
jsou i utility na zmigrovani jedoucich PC do virtualu..