OT: Xerox

Martin Šaněk sanek.martin@volny.cz
Neděle Leden 11 19:25:57 CET 2009


Dobrý den,

nevím co více říci... Já to beru, že to prostě byla špatná koupě, mnoho peněz, špatný přístup ze strany dodavatele, špatné nebo neúplné inofrmace
od výrobce a mohu pokračovat další dva řádky co všechno bylo špatně - ostatně jste to sám několikrát popsal.
Je to patrně pravda ale hlavně je to naprosto pravdivé vysvětlení z vaší strany. Jestli ta tiskárny byla drahá nebo ne, je věc silně diskutabilní.
Patrně se shodneme na tvrzení, že například pro mě je 250k nepředstavitelná částka, kterou bych nedal ani za auťák, natož za tiskárnu. Ale pohled na věc je relativní...
Ať už jste za tu tiskárnu dal jakékoli peníze, dal jste proto, že jste je měl, líbila se vám, vyhovovala vám atd.. To není nic špatného. Ale jak sám píšete "nikdo jiný
vosk nedělal" ale vy jste chtěl zrovna ten vosk - tak jste za něj zaplatil a měl ho. Taky bych se mohl zeptat, proč když byly na trhu výrazně levnější jste si
kopil zrovna tu "nejdražší"? Ale proč? Je to vaše věc a vaše volba. Patrně vás něčím zaujala a proto jste do ní šel.

Každý spotřební materiál má expiraci. I ten toner i ten vosk. Nevím jako dlouhou a nevěřím, že by jste při vašem používání tuto dobu překročil, protože jak píšete
tisknul jste kolem 20k za rok, ale argumentovat s tím, že inkoust kupuji rovnou s tím, že mi vyschne a vosk ne, mi připadá zvláštní... Možná to může být
jeden z argumentů, pro mé rozhodování, protože expirace vosku v porovnání s inkoustem bude asi řádově někde jinde :-)
Taky píšete, že jste věděl o riziku, které nastává s nečekaným výpadkem sítě a byl jste s ním smířen. Čili pokud mohu poznamenat, celá "výzva" (ať jsem in :-)
spočívala v tom že technik pronesl větu o "přepalování" toneru. Třeba ani původně nechtěl říci, že se přepaluje, ale prostě ho napadlo zrovna tohle slovo a neštěstí je na světě.
Představte si (čistě hypoteticky), že by vám tenkrát řekl, že modrý toner, když se zahřeje na provozní teplotu má daleko nižšší expirační dobu než zbytek vosků...
Nebo že když naopak nechladne správně dlouhou dobu kontrolovaně (tzn. že dojde k výpadku napájení) tak jeho expirace je o několi řádů vyšší.
To, že tonery (nebo inkousty, nebo další barvy) mají jiné trvanlivosti je naprosto běžné...

Pokud kupjete tiskárnu, která se prodává jako barevná - nezlobte se na mě - opravdu se všude na světě počítá s tím, že se budou všechny barvy rovnoměrně používat.
Z hlediska tiskového procesu samozřejmě ubývá každá barva jinak - nejvíce se spotřebovává černá a nejméně žlutá - ale v zásadě se všechny spotřebovávají.
Důvodem, proč se barva změnila na "hnusnou zelenou" (taky ji nemám od vojny rád :-) byla právě absence modré, která se nemusela "přepalovat", ale prostě se ucpala hlava.
Koneckonců sám jste přiznal, že po projetí několika patron (nevím jak to nazvat) byl problém vyřešen - čili není to otázka přepalování. To by zmizelo už po té první, protože
ta další nová by byla nepřepálená. Asi bychom se mohli dohadovat, že výrobce měl uvést do manuálu, že se musí spotřebovávat všechny barvy rovnoměrně. OK, nic proti tomu.
To mi ale připomíná (nezlobte se na mě za to přirovnání), ten nešťastný případ, kdy nějaká ženská strčila do mikrovlnky kočku, protože to nebylo v manuálu....
Přeci pokud si koupím barevnou tiskárnu, má se za to, že budu tisknout barevně. Vždyť pokud nemám rád modrou, můžu si koupit tiskárnu, ve které se používá jedna
doplňková barva a tu si tam dát takovou, jaká se mi líbí. No dobře není tak uplně jednoduché a tomto bodu vás asi nepřesvědčím :-) Ostatně já vás ani přesvědčovat nechci :-)
Prostě tady jen tak píšeme, protože se nám chce že?

Již jsem psal, že toner má expiraci. Tedy přesně řečeno ne ten toner samotný, ale směs, která je ve vývojnici. Pokud ho budete skladovat odděleně, tak se to prodlouží
ale pokud je již směs namíchaná, je to něco jiného. Taky mám u stolu HP již několik let a mám pořád původní toner, no a co? Jak se to dá přirovnat k těm voskům? Je to jiný materiál
(nejsem chemik), jiná expirace, jiné skladování a já nevím co ještě... Chcete mi říci, že jste kupoval výrobek s tím, že do něj jednou dáte náplně a ty tam vydrží navždy?
Opravdu??? Podle toho co jste napsal to totiž vypadá, že kdyby vám někdo řekl, že to tak není, tak jste si tu tiskárnu nekoupil... Alespoň na mě to tak působí.

Co se týká obchodních zástupců v tom s vámi budu naopak plně souhlasit... Na to není omluva, a každý by měl vědět CO prodává, KAM se to hodí a pro KOHO!!!
Pokud to v mém předchozím emailu vyznělo nějak jinak, tak je to nedorozumnění. Pokud to obchodníci v Xeroxu neuměli, padá plně vina na jejich  hlavu - bez diskuze.
Argumentace typu - dostanete černý toner zdarma - to je opravdu síla. No comment...

Co se týká odpovědi přímo od Xeroxu USA k tomu nemám co dodat. Jen snad to, že nic není zadarmo. Tutíž i když vám někdo tvrdí, že máte něco zadarmo, zaplatíte mu to jinde a jinak.
Nedokážu to obhájit a a ni nechci. Je to prostě tak. Aniž by jsem chtěl nějak moralizovat, dnes je moderní rozdávat věci zadarmo a skásnout zákazníka jinde. Opakuji - nesouhlasím s tím
ale to je vše co s tím nadělám. Jen snad poznámka, že jim tyhle kecy nežeru (omlouvám se za hrubost). Nikomu.

K dalším několika odstavcům nedokážu odpovědět... nevím jaká data, neznám tu tiskárnu atd. Možná moje přirovnání zrovna k Vistám nebylo uplně fér, ale prostě mě to v tu chvíli napadlo.
Dobrá omlouvám se, nebyl to nejlepší příklad do diskuze. Nicméně když nějakou věc nepoužívám (nebo málo, jako tu tiskovou hlavu) tak nefunguje tak, jako při normálním provozu. Možná uvedu
zase blbý přirovnání, ale takové brzdové destičky, když bude auto dlouho stát se taky nebudou pohybovat zrovna rovnoměrně ne? Nebo jsem zase mimo mísu ?:-)

Marketing bez vývoje a obráceně, to prostě nefunguje. Nechtěl jsem aby to tak vyznělo. Chtěl jsem upozornit na skutečnost, že tím, že se neřekne celá pravda, ještě nemusím lhát...
Bohužel se to již dlouho takto používá.

Nemyslím si, že jste byl jediný, kdo měl problémy (totiž výzvy). Nějak jsem se přehlédl a neuvědomil si, že jste i psal, že vám ji vzali zpět. Takže konec dobrý, vše dobré :-)
Teď mě asi roznesete po vašich známých taky co? :-) Mě zase naopak přijde už jen ta skutečnost, že si vzali zpět výrobek a vrátili vám prachy jako férové jednání - nebo se pletu?
A říkáte těm lidem, po té špatné informaci, taky to dobrou? Protože to by jste měl, v rámci zachování objektivity :-)) Pokud jim jen říkáte, že jste měl s tou a tou tiskárnou od té a té firmy problémy
tak to není úplná informace :-)a tak vznikají pomluvy :-)


Že jsem tak smělý - ským že tedy máte ještě takové zkušenosti :-) Ve velkých korporacích to není jednoduché. Už jen tím, že když se něco vyrobí (a třeba i špatně) tak se toho musí udělat hóóódně, než se to dostane ze skladů
až ke koncovému zákazníkovi. Každá oprava potom trvá delší dobu. Nemyslím si ale (a vy doufám taky ne), že by někdo už od začátku chtěl někoho napálit tim, že mu od začátku vědomě prodá špatnou věc?
To by jsme se dostali uplně někam jinam a tak daleko žádná firma na trhu není (asi jsem idealista)

Kdysi jsem někde slyšel, že prodává celá firma - od poslední uklízečky na brigádě až po ředitele. Když přijdete do firmy, děláte si celkový obrázek. Mnohdy se stane, že se na vás recepční špatně podívá,
protože ji někdo naštval v telefonu a už to má ta firma u vás pokažené. Tak to prostě je. Určitě máte pravdu, že by si v tom měl Xerox udělat pořádek, ale to na této diskuzi těžko vyřešíme.
Nejhorší je lidský faktor :-) to ostatní už se nějak ošetří :-)

Ci se týká toho MS - někde běžela zpráva, že si snad MS chce nechat patentovat 0 a 1 :-) asi to byl nějaký nesmysl ale je to něco podobného.

Asi jsem vám neodpověděl na všechno. Pokud jsem na něco zapomněl, omlouvám se - připomeňte mi to někdy příště :-) Jen bych si ještě dovolil poznámku - Ta poslední věta není doufám mířená na Xerox?
To je ještě pořád tak nemáte rád?

Hezký večer

Martin



11. ledna 2009, 17:45:54, napsal jste:

> Puvodni zprava ze dne 11.1.2009 od Martin Šaněk:

>> Ano, v roce 2002 stály tiskárny 250 tisíc...

> To je samozrejme hloupost. Nestaly. I tenkrat to byla velmi draha
> tiskarna na to, co umela. Byly na trhu levnejsi tiskarny se stejnou
> uzitnou hodnotou. Tahle tiskla hezke barvicky diky vosku a jediny
> argument pro tu cenu byl cerny tisk od nich zdarma, coz mohlo casem ty
> zvysene naklady uhradit. Jinymi slovy, takove prednakoupeni
> spotrebniho materialu do zasoby.

>> V roce 1993 stálo i FX od Applu zhruba totéž a v letech mezitím stál
>> 1MB RAM jeden tisíc korun...

> Srovnavas veci s casovym posunem. Ja ti povidam, ze kdyz jsem Phasera
> vybiral, byly na trhu srovnatelne a levnejsi tiskarny. Nevoskove,
> samozrejme, to nikdo jiny nedelal nez Tektronix/Xerox.

>> Protože je to stejný příběh, jako s vosky. Je jen na mě, zda budu
>> akceptovat cenu produktu, společně se spotřebákem.

> Tak to je ovsem jen v pripade, ze s tim jaksi pocitas. Kdyz si koupis
> inkoustovou napln, mas na ni napsanu expiraci. Tak vis, ze po nejake
> dobe asi vyschne. Kdyz das inkoust do tiskarny, je logicke, ze bude
> vysychat. Pise se to i v manualu. Ze budou trysky zasychat, najdes to
> v manualu. Ze se to musi procistit, pise se v manualu.

> Ja jsem take vedel, ze kdyz vypnou proud, budou tam jiste naklady v
> radu stovek korun az treba 1500 korun. Ale nikdo mi nerekl, ani v
> manualu to nebylo uvedeno, ze se musi tisknout. Kdyby se vosk treba
> vyparoval, divne by mi to neprislo. Ze se vsak vosk prepaluje a meni
> barvu, notabene zrovna a jedine ten modry, to je prasarna.

> Ano, ja akceptoval cenu zarizeni spolecne se spotrebnim materialem. Az
> na to, ze mi nikdo nerekl, ze se musi tisknout modre. Ja jsem chtel
> tisknout cerne. Chtel jsem tisknout i treba zlute. Mozna cervene. Ale
> treba se mi modra barva nelibi. Kdyby bylo napsano kdekoliv, ze se
> musi tisknout modre, jinak se barva zmeni na hnusnou zelenou, pak bych
> si tu tiskarnu nekoupil, logicky...

>> Při vývoji jakéhokoli produktu, se počítá s jeho celým využitím.

> Nekdy v letech 1994-1996 jsem jednomu memu znamemu prodal tiskarnu HP
> LaserJet rady myslim 5. Je to asi rok, co mi rikal, ze v ni ma jeste
> puvodni toner. A tiskne. Ze se toner nekazi, to vime vsichni, ze,
> logicky. Ze je inkoust tekuty a vyparuje se, to vime take vsichni,
> logicky. A co vosk? Rekl mi snad nekdo nekdy, ze ten vosk ma omezenou
> dobu zivotnosti? Kdyby ano, nedal bych 250 tisic, protoze bych si
> tiskarnu nekoupil k ucelu, ke kteremu jsem to udelal.

> A jako zakaznikovi - spotrebiteli je mi srdecne jedno, s cim pocita
> vyrobce. Me zajima jedine, jestli to zarizeni splni me pozadavky,
> jestli mi pomuze, vyresi me problemy, za to jsem ochoten zaplatit. Ze
> ma Xerox spatne prodejce? Pak za to muze Xerox, ma si je proskolit.
> Tak to proste funguje. Zadny zakaznik nekupuje vyrobek, ale reseni.
> Tyhle reci o vyrobe jsou sice krasne, ale jsou zcela mimo misu.

> Prodej zakaznikovi na ucetnictvi pri tiskovem nakladu 2500 stran
> mesicne (jedno velke baleni papiru) inkoustovou tiskarnu za tisicovku.
> A pak mu muzes vysvetlovat, ze vyrobce musi zit a ze tedy za ten mesic
> uz nakoupil 3 inkoustoce naplne po 1500 Kc zcela opravnene. Bude ho to
> zajimat? Poletis oknem velmi rychle i s tou tiskarnou. Zakaznika
> nezajima nejaky kram, ale ten vysledny tisk, naklady na tisk apod.
> Jestli to jako obchodnik nevychytas a prodavas podvodem, tak muzes mit
> sebelepsi vymluvy.

> Kdyby mi rekli: "Pane Zahradniku, tohle je tiskarna pro graficka
> studia, ktera tisknou 1500 az 3000 BAREVNYCH stran mesicne.", tak bych
> ji nekoupil za 250 tisic, protoze pro me by v te dobe byla nevyhodna.
> Oni mi rekli: "Tisknete cerne zadarmo a pritom kdykoliv muzete
> tisknout barevne."

> Oni mi to napsali z toho USA, tady je kopie casti mailu:

> ----------------------------------------------------------------------
> There is a reason black is free, because free black ink will lower the
> cost per page. The reason is not to sell a monochrome printer. This is
> not a monochrome printer. There are many other less expensive
> monochrome printers on the market. The Phaser 850 is a medium to high
> volume color printer. The majority of users print between 1,500 and
> 3,000 color prints per month. These users have no issue with the
> colors of the printer.
> ----------------------------------------------------------------------

> Mimochodem, ja ten onen rok vytiskl 17 tisic barevnych stran a 22
> tisic cernobilych stran. Spotreboval jsem na to cca 8 kostek kazde
> barvy mimo cerne. To znamena, ze jsem tiskl i celkem vyvazene a dostal
> jsem se tak nejak k tem 1500 barevnym stranam mesicne. Ale co je to
> asi barevna strana? Celobarevna? Fotka? To nebyla tiskarna na fotky,
> ta kvalita fotky nebyla valna, to byla tiskarna na obchodni grafiku.
> Takze ja tiskl ruzne barevne napisy, logo apod. Ale 8 kostek modre
> rocne nestacilo...

>> Tím myslím, že pokud vyvinu a prodávám barevnou tiskárnu, nepočítá
>> se s tím, že by 90% svého času tiskla jen jedním tonerem.

> Pokud vyvines barevnou tiskarnu, ktera vyzaduje, aby ji prolezl
> minimalne jeden toner mesicne, melo by se to objevit v technicke
> specifikaci a hlavne manualu. Mel bys napsat nejake udaje jako
> MINIMUM. Me jako zakaznika vubec nezajima, s cim ty pocitas nebo
> nepocitas, me zajima pouze to, s cim pocitam ja. Je to logicke a je to
> spravne.

>> Nebo snad myslíte, že MS vyvíjí Visty proto aby byly schopny
>> pracovat na monitoru 640*480 jen proto, že dnes dá sehnat za 100kč?

> Pripadalo by ti logicke, kdyby se Visty zablokovaly a prestaly
> pracovat, kdybys jednou mesicne nespustil vsechny programy, ktere jsou
> soucasti operacniho systemu? Nebo by ti pripadalo normalni, kdyby
> Poznamkovy blok prestal fungovat jen proto, ze jsi ho nespustil pul
> roku, ackoliv nebylo napsano v manualu, ze ho musis pouzit kazde dva
> mesice? Nebo bys nic nerikal, kdyby Visty zablokovaly USB port cislo 7
> jen proto, ze jsi tam uz dlouho nic nestrcil?

>> Lákavé a v podstatě nesmyslné akce z toho dělá obchod s marketingem,
>> kde ti lidé (při vší úctě) nepracují s technickými podmínkami
>> zařízení, ale s lidským podvědomím.

> Ano, v tom se shodneme. A muzu ti rict, ze vyroba bez obchodu je uplne
> na nic, protoze si muzou vyrabet tak leda do regalu. To znamena, ze
> obchod je soucasti celeho procesu a musi mit navaznost na vyrobu.

> Kdyz ti obchodnik proda Ferrari jako rodinny vuz, budes mit rad znacku
> Ferrari asi jako ja Xerox, ackoliv ten utahovac sroubu v tovarne
> Ferrari za to rozhodne nemuze a muze utahovat sebelepe. Tak to proste
> funguje, nemuzes to oddelit.

>> Vymyslí se "naoko" super akce, která vypadá hrozně dobře (co natom,
>> že servis vůbec o ničem neví) a uvede se bombasticky na trh.
>> Upozorňuji, že se teď nebavím čistě o Xeroxu!!!

> Ale vypada to tak. Souhlasim!

>> Ano, to je marketing...

> To neni marketing. To jsou lide. Na marketing mi nesahej :-)

>> Proto když je jedna instalace (nezlobte se pane Zahradníku, že budu
>> tak tvrdý) v průseru, tak to více méně neřeší.

> To neni vubec tvrde, to je jen hloupe :-))) Na to ti muzu rict hned
> dva argumenty. Za prve, jak jsi prisel na to, ze ja jsem byl ten
> jediny, kdo se napalil? Zrejme se napalilo vic zakazniku, neni duvod
> si myslet, ze jsem byl jeden jediny. Pokud ano, bylo by to smutne, ze
> jsem si ji koupil jen ja :-))) Za druhe, dovedes si predstavit, kolik
> tiskaren Xerox jsem pozdeji neprodal (kdyz jsem je o par let pozdeji
> dostal do sveho prodejniho portfolia) a ze to Xerox muselo stat
> nejakou tu korunu? Dovedes si predstavit, kolik zakazniku jsem jim
> odradil a doporucil jim pripadne i dodal neco od konkurence?

> Navic, ono se to resilo. Psal jsem prece, ze jsem jim tu tiskarnu
> hodil na hlavu a 250 litru vratili. Takze je to stalo neco primo i
> neco neprimo. Jestli to pro ne bylo dost nebo malo, to je mi jedno,
> ale kudy chodim, tudy to rikam uz aspon 6 let :-))) Uz to vi stovky
> lidi. A jestli nas je vic...

>> Je to hodně o lidech, ale pokud se zbavíte emocí (a věřím, že jsem
>> jich těmi slovy vyvolal celou spoustu) dáte mi zapravdu.

> Nevyvolal jsi zadne emoce, jsem klidny jako zelvicka. Nedam zapravdu.
> Podvodne jednani budu vzdy povazovat za podvodne jednani a protoze se
> ta informace neobjevila v zadny materialech (ani v manualu ani nikde
> na webu ani v zadne knowledge base ci faq), je to podvodne jednani
> vychazejici jiz od vyrobce.

>> Pokud by na množství prodaných tiskáren, bylo více záporů, než kladů
>> každá prodávající firma s tím začně hezky rychle něco dělat.

> To je samozrejme hooodne idealisticky nazor. Tak to ale nefunguje.
> Tyhle molochy takhle nefunguji. Mam s tim mnoho zkusenosti, nejen s
> Xeroxem.

>> Představte si, že by Xerox po vzoru MS chtěl (a měl by na to asi i
>> historicky právo) mít patent na slovo xeroxovat :-) Prosím, nechci
>> vyvolávat nesmysnou diskuzi...

> Microsoft ma snad patentovane slovo "microsoftovat"? Nebo mi zase neco
> unika?

>> Sice je na kupní smlouvě super cena, super servisní smlouva ale v
>> provozu to někdy skřípe. Lidi, kteří přícházejí s takovýmto řešením
>> každodenně do styku jsou pak právem naštvaní - ale na koho? Na toho,
>> kdo koupil špatně dimenzovaný stroj? Neeee... na tu nešťastnou
>> mašinku - protože s tou přicházejí do styku.

> A proc nevidim variantu "na toho, kdo jim to prodal"?

>> V mnoha případech ani neví kdože jim to koupil, ale na té mašince je
>> napsané jméno firmy, která ji vyrábí a proto je fajn mít někoho jako
>> hromosvod.

> A proc je ma zajimat, kdo jim ji koupil? Snad by je melo zajimat, kdo
> jim ji prodal, ne?

>> Stejné jako věčné "nadávání" na MS a Billa - ale všichni ho
>> používají (Linuxáci prominou - tohle není diskuze pro ně :-). Že by
>> správný obchodní zástupce neměl takový stroj vůbec prodat? :-) Ano,
>> pokud budete příznivci sci-fi tak s vámi budu souhlasit, ale v reálu
>> si všichni na konci měsíce počítáme příjmy a výdaje.

> A tady je zakopany pes. Takze obhajujes vyrobce, ktery s necim pocita
> a neuvadi negativni vlastnosti a zasadni podminky provozu do manualu a
> technicke dokumentace. Obhajujes i prodejce, protoze chudaci na konci
> mesice pocitaji prijmy a vydaje. A za vsechno muze koncovy zakaznik,
> kteremu ti chudaci prodejci vtipnym obchodnim tahem a zatajenim
> informaci prodali neco, co vubec nesplnuje jeho pozadavky?

> Si delas legraci, ne? :-)

> Me by musela hamba fackovat, kdybych nejakemu zakaznikovi prodal neco,
> o cem vim, ze to pro nej neni vhodne. Ze bych snad neco umyslne
> zatajil, to si vubec ani nepripoustim. A take pocitam prijmy a vydaje,
> ale neberu to jako omluvu pro podvody.

>> Podstatné je, aby příjmy byly větší :-) Navíc servis zaměstnává taky
>> "jen" lidi a jak všichni víte (po mnoha příspěvcích o nových
>> zaměstnancích) někdo nechodí do práce proto, že by ho to bavilo, ale
>> proto aby měl kde pracovat (takových nás je hrozně moc :-). I
>> servisáci jsou jen lidi...

> Jiste. To je v poradku. A podle techto lidi pak jako zakaznik posuzuji
> firmu. To je take v poradku. Pokud ma Xerox spatne lidi (v ramci
> celeho vyrobniho-prodejniho-servisniho procesu), pak pravem povazuji
> Xerox za spatnou firmu.

> Zrovna tak, kdyz nekdo ma spatneho ridice PPL, ktery mu nevozi
> zasilky, pravem povazuje firmu PPL za spatnou, protoze pripustila, ze
> u ni takovi spatli lide pracuji. Tak to je. Nic s tim nenadelas.

>> Pokud to někdo dočetl až sem, opravdu mu děkuji, že mým myšlenkám
>> věnoval tolik svého času.

> Prosim, rado se stalo :-)

>> Než mi začnete nadávat a spílat, zkuste se zamyslet a na nefungující
>> zařízení místo jména Xerox doplnit jméno jakékoli jiné firmy a
>> zjistíte, že je to všude stejné - věřte mi, vím co říkám..

> Nejde o nefungujici zarizeni, jde o cely komplexni proces. A muze se
> jednat o sroubovak. Kdyz chci kvalitni sroubovak, tak me nezajima,
> kdyz mi budes vysvetlovat, ze takove smejdy nevyrabi jen Xerox, ale
> take Minolta a vsichni ostatni. Me zajima, kde koupim kvalitni
> sroubovak. A jestli mi Xerox prodal kuchynsky nuz misto sroubovaku,
> protoze si myslel, ze si budu kazdy den mazat rohlik maslem spis nez
> sroubovat, ale nenapsal to do manualu, tak si budu dal myslet, ze je
> to podvodnik :-)))

>> Rozdíl je v přístupu jednotlivých lidí, kteří s vámi potom v té
>> které konkrétní firmě vedou problémová jednání. Mimochodem - nedávno
>> se mi dostalo poučení, že bych slovo "problém" ve svém slovníku měl
>> nahradit slovem "výzva" :-)) Chvilku jsem to skoušel a FAKT to
>> funguje :-))

> Panenkomarjapodsrpenska, kdo ti dava takova moudra pouceni? :-)))))

>> Hned nad tím přemýšlíte jinak (tato věta se až tak mého článku
>> netýká - prostě jen sdílím vědomosti)

> Ale mas naprostou pravdu v tom, ze kdyz jsem tenkrat Xeroxu vysypal z
> kasicky ctvrt mega za tiskarnu "cerny tisk zdarma a kdykoliv tisknout
> barevne" a potom zjistil, ze ta tiskarna tiskne barvy uplne hnusne,
> byla to pro me obrovska vyzva, ze mam nekomu pekne nakopat pr....

>> Nechci rozpoutávat bouřlivou diskuzi. Jen jsem musel obhájit svůj
>> názor vyjádřený v mém prvním příspěvku - nešahejte mi na Xerox :-)

> Kazdy tomu rikame jinak, ze? Nekdo Xerox, nekdo treba fimfulin :-)))

> Petr Zahradnik, pocitacovy expert

> ==========================================================
> Petr Zahradnik, Computer Laboratory
> Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
> telefon: 475 501 627, mobil: 602 409 601, fax: 475 511 338
> web: http://www.clexpert.cz, e-mail: clexpert@clexpert.cz
> ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz
> ==========================================================
>  


> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list@list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list




Další informace o konferenci Hw-list