DLR a uspech v FSO prenosu s pohyblivym cilem

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Středa Leden 7 14:50:37 CET 2009

> Hmmm a na co to je vhodne?

Motivacia mi je v case, ked v radiovom spektre sa uz neda pohnut, a pritom kazdy sniva o trvalom naraste konektivity (ba mnohi ho rovno predpokladaju), uplne jednoznacna. Nehovoriac o tom, ze dostat online

Mna skor zaujimaju technicke detaily.

To zameriavanie ma predpokladam aj nejake radiovy kanal je to tak? Pri tom pokuse tych 90km to islo aj cez nejaku vodu (mracna)? Predpokladam, ze tych 90km musi byt aj zosuladene s koridormi lietadiel atd., predsalen tam nejake riziko pri tych optickych vykonoch bude. Predpoklada sa v dlhodobej perspektive nejaka siet pozemnych stanic? Tiez by ma zaujimala uhlova presnost toho zameriavania. Ozaj, ten prenos bol duplex?

Vravim, lepsie je toto diskutovat pri pive...

wek