DLR a uspech v FSO prenosu s pohyblivym cilem

Pavel Kutina hw@prelude.cz
Středa Leden 7 14:53:38 CET 2009

To je den, posledni vetu jsem cetl jako "Vravim, lepsie je toto diskutovat
pri piTve..." a nejak jsem nechapal, proc, kdyz pacient evidentne zije...

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Jan Waclawek" <konfera@efton.sk>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, January 07, 2009 2:50 PM
Subject: Re: DLR a uspech v FSO prenosu s pohyblivym cilem

> Hmmm a na co to je vhodne?

Motivacia mi je v case, ked v radiovom spektre sa uz neda pohnut, a pritom
kazdy sniva o trvalom naraste konektivity (ba mnohi ho rovno predpokladaju),
uplne jednoznacna. Nehovoriac o tom, ze dostat online

Mna skor zaujimaju technicke detaily.

To zameriavanie ma predpokladam aj nejake radiovy kanal je to tak? Pri tom
pokuse tych 90km to islo aj cez nejaku vodu (mracna)? Predpokladam, ze tych
90km musi byt aj zosuladene s koridormi lietadiel atd., predsalen tam nejake
riziko pri tych optickych vykonoch bude. Predpoklada sa v dlhodobej
perspektive nejaka siet pozemnych stanic? Tiez by ma zaujimala uhlova
presnost toho zameriavania. Ozaj, ten prenos bol duplex?

Vravim, lepsie je toto diskutovat pri pive...

wek