UZ anemometr Re: AVR vs PIC Re: Generator sinusu 40kHz

"Ing. Libor Konečný" support@mikrovlny.cz
Pondělí Únor 23 14:20:20 CET 2009

Ja bych rekl, ze hodne velkou roli bude hrat turbulence proudeni,
smerovka klasickeho anema ma jistou setrvacnost a kolisa mene nez u
ultazvukoveho kde jsou zmeny temer okamzite.
Profi UZ anema dokazi vyplivnout i turbulenci.
LK