UZ anemometr Re: AVR vs PIC Re: Generator sinusu 40kHz

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Pondělí Únor 23 14:26:34 CET 2009

To zcela urcite - chtelo by to ty tykadla a i samotne menice co
nejmensi. Nebo jsem videl reseni kdy snimac by proveden jako dva talire
(profilovane aby se pokud mozno udrzelo laminarni proudeni) a na dolnim
taliri byly cidla namontovana se sklonem tak, ze si ten UZ posilala
odrazem o ten horni talir. Melo to vyhodu ze do toho z principu neprselo.
Ty turbulence jsou urcite duvodem proc se tyhle anemometry nemontuji
"hubou dolu" prestoze pak neni problem s ftaky. Hubou dolu zacnou stinit
stozary.

Radek Vicek