Začátky programování

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Čtvrtek Únor 19 21:53:16 CET 2009

Na začátky se dobře hodí python a dají se v něm dělat i velké projekty - viz
třeba app server Zope a pod. Je to snadný a pochopitelný jazyk, zdroják je
více než méně samokomentující a pokud se nebudete akademicky vyžívat v
programátorských prasárnách, bude vám program fungovat napříč všemi
verzemi - no ikdyž víc jak 4 roky dozadu bych nešel (kvůli češtině, jak bývá
dobrým zvykem, zapommněli na to že existuje i něco jiného než latin1 a
us-ascii).

----- Original Message -----
From: "Tomas Chvatal" <tchvatal@ezop.cz>

To chcete ucit nekoho kdo vubec neprogramoval a nevi jak funguje cpu Cecko ?
Nevim, asi je to tim ze jsem zacinal od druheho konce a Cecko se ucil az
pozdeji,
ale neumim si to predstavit.
Kdyz vim, jak pracuje procesor s pameti, jsem schopen si predstavit na co
jsou dobre pointery,
ale zacinat s tim ?
Nejaky scriptovaci jazyk by nebyl ? Tam lze normalne pouzivat stringy a
muzete napsat
"Hello" + " world"  :-)