Re: Začátky programování

Tomas Chvatal tchvatal@ezop.cz
Čtvrtek Únor 19 21:43:44 CET 2009

To chcete ucit nekoho kdo vubec neprogramoval a nevi jak funguje cpu Cecko ?
Nevim, asi je to tim ze jsem zacinal od druheho konce a Cecko se ucil az
pozdeji,
ale neumim si to predstavit.
Kdyz vim, jak pracuje procesor s pameti, jsem schopen si predstavit na co
jsou dobre pointery,
ale zacinat s tim ?
Nejaky scriptovaci jazyk by nebyl ? Tam lze normalne pouzivat stringy a
muzete napsat
"Hello" + " world"  :-)

s přáním hezkého dne
Tomáš Chvátal
EZOP Praha s.r.o.
tel./fax.: 257320853
tel.: 257320555
tel.: 257320403
www.ezop.cz
tchvatal@ezop.cz

----- Původní zpráva -----
Od: <kral.j@centrum.cz>
Komu: <hw-list@list.hw.cz>
Odesláno: 19. února 2009 19:59
Předmět: Re: Začátky programování

Robot Karel je výborný a právě jde o další krok. Myslím na Cčko, ale musí to
být záživné. Tak jsem si říkal, že konzolová aplikace je samozřejmě nutná,
ale v podání nějak přitažlivějším. Mělo by to být i pro ty, kteří nemají k
programování žádný vztah, resp. nemají ambice být programátory. Výstupem by
pak mělo být rozdělení, kdo má ty potřebné buňky a kdo ne.
Král