Porucha ovladani zvuku - CRT TV Panasonic

Josef Stengl ok1ced@nagano.cz
Pondělí Únor 16 22:45:57 CET 2009

No to jsem rad ze nejsem sam, jsem si take nevzpomel.

Ty testy jsou jen o tom ze se zarizeni ozvalo, nic nerikaji o tom zda jsou jednolive casti v poradku. Ucel tech testu je ten, aby vystupni kontrola pri vyrobe vedela ze TV obsahuje vsechny komponety a ty reaguji. Nic vic.

ced