Porucha ovladani zvuku - CRT TV Panasonic

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Pondělí Únor 16 22:52:41 CET 2009

Aha to dobra, zitra objednam 10ks pameti - dokonce ma TME uveden
konkretni produkt jako nahradu te co tam je original. Stoji 4.7Kc :-D

To budu zase doma za hrdinu jestli to bude behat. :-D

Radek Vicek