Porucha ovladani zvuku - CRT TV Panasonic

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Pondělí Únor 16 22:35:13 CET 2009

Hmmm jsem tele - Presto to podle vseho umi a to tu predemnou lezi - holt
jsem ho na to jeste nepotreboval.

Nicmene jsem nasel nejaky servisni hmat, ktery spusti sebediagnostiku a
ta ukazuje ze:
EEPROM Ok
Teletext Ok
Tuner Ok

Take kdyz zkousim menit hlasitost rukou na tv tak to take chodi bez
problemu. To skoro vypada, ze odeslo neco na tom cidle nebo ja fakt
nevim - z toho cidla vede signal jen pres kondik k zemi, seriovy odpor a
zase kondik k zemi na nohu MCU.
Tak jedine ze by odeslo to cidlo IR - nejake RPM-637CBRS.

Radek Vicek