automatizace na zeleznici

Galloth lordgalloth@gmail.com
Pondělí Únor 9 22:00:13 CET 2009

Dne 9. únor 2009 21:23 Saša Svobodová <sasa@zirafoviny.cz> napsal(a):
> Hezky vecer,
>
>    ne neni to vtip, je to cesta do pekel. Ono staci to, co se deje
> dneska. Drive byl jeden vypravci na stanici a vedel, co se kde deje.
> Dneska jeden vypravci ridi dlouhe kilometry trati a nekolik ruznych
> dopraven. A najednou se mnozi pripady, kdy se neco nepovede. Cim to asi
> bude?

Napada me ze by to mohlo byt tim, ze je vice frekventovany provoz
(nevim jak na drahach, ale na silnicich urcite a vetsina nehod je
draha->silnice, ne draha->draha pokud se nepletu)

> [...]
> nadavat na drahy a lidi u nich i na firmy kolem. Ano je tu spousta veci
> spatne, ale ne vsechno je spatne. A nejlepsi jsou nadavky na pocmarane
> vlaky, rozrezane sedacky, urvane drzaky zavazadel, poskrabana skla,
> zasrane zachody a podobne. Za to slovo se omlouvam, ale nevim, jak to
> slusne napsat. Vina drah je urcite teplo, zima, zpozdeni. Ale toto se
> omyla stale do kolecka.
>
>     Radeji nebudu do tohoto vlakna dale psat, uz tedka je mi jasne, ze
> se to zase zvrhne a rozjede. Stejne jako v jinych forech ci konferencich.

To je skoda, protoze jako clovek znaly tematu by jsi mohla spoustu
tech veci vysvetlit. On je problem neco rozumne automatizovat, kdyz
lidi, kteri to delaji odmitaji pripustit, ze se neco da zlepsit. Mozna
v pripade poskytnuti odbornych informaci by jsi mohla byt prijemne
prekvapena, ze nekdy v budoucnu bude nejaky takovy system pracovat
tak, jak potrebuji lide s praxe a ne lide ve vedeni.