automatizace na zeleznici

Josef Dvořáček - José josef.dvoracek@gmail.com
Pondělí Únor 9 22:37:24 CET 2009

Dne 9. únor 2009 21:23 Saša Svobodová <sasa@zirafoviny.cz> napsal(a):
> Hezky vecer,
>
>    ne neni to vtip, je to cesta do pekel. Ono staci to, co se deje
> dneska. Drive byl jeden vypravci na stanici a vedel, co se kde deje.
> Dneska jeden vypravci ridi dlouhe kilometry trati a nekolik ruznych
> dopraven. A najednou se mnozi pripady, kdy se neco nepovede. Cim to asi
> bude?

Ano, uz jsem o tom psal kolegovi vyse, ucelem je aby se dispeceri
mohli soustredit na netrivialni ukony. Bezny prujezd vlaku stanici,
postaveni jednoduche cesty neni ukol pro cloveka, ale pro automat.

>     Radeji nebudu do tohoto vlakna dale psat, uz tedka je mi jasne, ze
> se to zase zvrhne a rozjede. Stejne jako v jinych forech ci konferencich.

Take jsem se toho bal. Nicmene dekuji za nazory.

pekny zbytek vecera

josef dvoracek

--
//   Josef Dvořáček - josé