automatizace na zeleznici

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Pondělí Únor 9 22:44:54 CET 2009

Vzhledem k tomu jak volne byla otazka polozena a zatim se dva mistni
"zeleznicari" vyjadrili, ze to je kravina neco takoveho - tak mi porad
lepsi prijde kdyz se debata rozvine a treba se z toho neco vyplodi ac to
tak nevypada.

Porad mi to prijde nosnejsi nez Wekovo Zly sen, ktery jsem tajne doufal
skonci tak jak zacal.

Radek Vicek