KV rádio rušeno kontrolerem, jak odrušit?

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Neděle Únor 8 19:15:57 CET 2009

ako som vravel aj na dvojstrannom plosaku sa to da urobit 'rozumne', len
sa treba na problem pozerat od zaciatku. V takomto pripade sa snazim
zemne polygony na jednej strane pospajat zemnymi polygonmi na druhej
strane aby to tvorilo aspon ako-taku referencnu rovinu. Pouzivat
prekovene diery nie je trestne, takze podla miestnych moznosti dat tam
hned niekolko.
Takisto pokial tam mam len dva draty ktore mi pretnu kompletne celu
rovinu radsej ich naroutujem ako dratove prepojky a necham tu zem v
kuse. Tak som to urobil napriklad aj na znamom MiniLA plosaku,
pripojenie k jtag konektoru. Druha revizia ktoru robil niekto po mne tie
prepojky hned zrusila a nechala tam tu dieru :-)))
b.