KV rádio rušeno kontrolerem, jak odrušit?

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Neděle Únor 8 20:10:35 CET 2009

On Sun, 08 Feb 2009 18:51:06 +0100 (CET)
  Vojtěch Bubník <bubnikv@seznam.cz> wrote:

> Určitě by šlo plošný spoj navrnout lépe, já bych to ale neumněl ani
>tak jako Steve. Učit se to nemám sílu a investovat peníze na několik
>kol objednávek u výrobce plošných spojů se mi nechce.
>
> Předpokládám, že Steve asi nemístně šetřil na prokovech a možná ani
>netušil, jakou paseku dělením země spáchal. Některá vylitá měď není
>uzeměná vůbec. Navíc rušení asi nikomu moc nevadilo, protože procesor
>většinu času prospí.

Vojto,

myslim si, ze ten radioamater od sameho pociatku vedel co robi a tomu
podriadil aj celu konstrukciu. Americky radioamateri a nie len oni,
vedia velmi dobre co je dobry biznis, koniec koncov su v tomto duchu
vychovavany od malicka.

A.