Re: KV rádio rušeno kontrolerem, jak odrušit?

Vojtěch Bubník bubnikv@seznam.cz
Neděle Únor 8 18:51:06 CET 2009

> som rad ze sa potvrdila ta prerusena zemna rovina, ako jeden z dvoch
> horucich kandidatov. Takto to byva vzdy. Najprv sa natahaju signaly a
> zem sa uz nejak dorobi... Na doske je sice ako taka zemna rovina ale na
> prvy pohlad ide do nej velmi malo prekovov. Nechcem aby to vyzeralo
> akoze som najmudrejsi na svete hned po tom co sa podarilo odhalit
> problem ale ten plosak je zle navrhnuty, aj na dvoch vrstvach sa to da
> spravit lepsie.

Tak jsem přidal ještě pár propojek a rušení spadlo ještě o kousek.

Určitě by šlo plošný spoj navrnout lépe, já bych to ale neumněl ani tak jako Steve. Učit se to nemám sílu a investovat peníze na několik kol objednávek u výrobce plošných spojů se mi nechce.

Předpokládám, že Steve asi nemístně šetřil na prokovech a možná ani netušil, jakou paseku dělením země spáchal. Některá vylitá měď není uzeměná vůbec. Navíc rušení asi nikomu moc nevadilo, protože procesor většinu času prospí.

Zajímalo by mě, jaký postup je nejvhodnější pro zcelování země při návrhu plošného spoje, jestli nulové odpory ze strany spoučástek a jednolitá země, nulové odpory spojující rozdělené země, nebo propojení zemí skrz dva prokovy přez stranu součástek, nebo kdoví co ještě?

Vojta Bubník