KV rádio rušeno kontrolerem, jak odrušit?

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Neděle Únor 8 14:29:40 CET 2009

som rad ze sa potvrdila ta prerusena zemna rovina, ako jeden z dvoch
horucich kandidatov. Takto to byva vzdy. Najprv sa natahaju signaly a
zem sa uz nejak dorobi... Na doske je sice ako taka zemna rovina ale na
prvy pohlad ide do nej velmi malo prekovov. Nechcem aby to vyzeralo
akoze som najmudrejsi na svete hned po tom co sa podarilo odhalit
problem ale ten plosak je zle navrhnuty, aj na dvoch vrstvach sa to da
spravit lepsie.
b.